Acreditació web d'interès sanitari

dimecres, 30 d’abril de 2014

Com prevenir el Càncer de Còlon?

La Delegació de Reus de l'AECC organitza la xerrada gratuïta.

Com prevenir el Càncer de Còlon?
Dijous 8 de maig a les 19h
Lloc: Casal de les Dones. Plaça de la Patacada 9, Reus
Xerrada a càrrec de: 
Dra. Isabel Sabaté (Doctora àrea de prevenció AECC)
Rosa Baró (Dietista - Nutricionista)

dimarts, 1 d’abril de 2014

DIA MUNDIAL ACTIVITAT FÍSICA

L'Organització Mundial de la Salut celebra anualment el dia Move for Health (per la teva salut, mou-te) per promoure l'activitat física. Celebració en la qual es suma la Generalitat deCatalunya per cinquè any consecutiu, anomenant-la Dia Mundial de l'Activitat Física6 d'abril de 2014.
L’activitat física genera benestar, salut física i mental, prevé malalties, millora la cohesió social i la qualitat de vida, proporciona beneficis econòmics i contribueix a la sostenibilitat del medi ambient.
Per mantenir la salut són necessaris 30 minuts d'activitat física diària en el cas de persones adultes i gent gran, i en el cas de nens i joves són necessaris 60 minuts d'activitat física diària.

Beneficis de l'Activitat Física:

  • Ajuda a sentir-se millor, a estar més relaxat, amb més energia i amb més facilitat per dormir i descansar
  • Millora el funcionament de tot l'organisme: tonifica els músculs, les arteries i el cor, els ossos, les articulacions i el sistema nerviós.
  • Millorar l'estat d'ànim i facilita les relacions socials
  • Ajuda a prevenir i a tractar l'excés de pes
  • Millora el creixement de joves i infants
Escull activitats que més t'agradin i practica-les amb amics o familiars
  • Pujar escales
  • Caminar
  • Jugar
  • Nedar
  • Ballar
  • Fer excursions per la ciutat o la natura
  • Bicicleta
  • Passejar
  • Practicar un esport (futbol, bàsquet, tennis,...)
  • Desplaçar-se a peu per anar a la feina, a l'escola o a comprar

Dia Mundial Activitat Física
A continuació trobaràs una proposta del Pla d'Activitat Física, Esport i Salut (PAFES) perquè incorporis en el teu dia a dia activitats físiques que t'ajudin a dur un estil de vida més saludable i actiu. Activa't caminant són un seguit de rutes per Catalunya que t'ajudaran a millorar el teu estat de salut, Rutes Saludables o consulta els 10 TRUCS per ser més actius siguis on siguis o qui siguis (a casa, a la feina, per a gent gran, infants, adolescents...)

Recorda! El més important és la constància i la regularitat, per garantir una bona forma física. L'activitat física regular és saludable a totes les edats!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...